Re: UPS na 2-3 godziny pracy

Autor: Maciek <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Mon 19 Dec 2011 - 11:28:21 MET

Dnia 2011-12-17, o godz. 21:06:31
Maciek <docktor@poczta.onet.pl> napisał(a):

> Hmmm, a co mam zrobic, jak mi wylacza prad, a ja bede mial pilna
> prace? Krecic dynamem? Zostaje mocny UPS albo agregat. Ewentualnie
> agregat plus UPS :)

I to ostatnie rozwiązanie jest najbardziej optymalne. Mały UPS żeby
podtrzymać zasilanie na czas włączenia generatora i filtr i mały
generator. Widzę na Alledrogo że za niecąłe 300PLN można dostać jakieś
no-name. Będziesz miał prawie jak w serwerowni czy szpitalu z tą
różnicą że agregat ręcznie trzeba będzie odpalić. ;-)

Zdrówko