Re: ceny dysków twardych

Autor: Mateusz <mateusznospam_at_vp.pl>
Data: Sat 17 Dec 2011 - 14:51:45 MET

Użytkownik Rafal napisał:

> Napisałem, że SSD jest wydajniejszy, bo takie są fakty.
> Propagandą natomiast jest usilne twierdzenie, że tak nie jest.

Nie ma co sie sprzeczac :)

SSD jest wydajniejszy od HDD - fakt 1

SSD jest droższy od HDD (za 1MB) - fakt 2

SSD jest lepszy od HDD jesli chodzi o predkosc czy brak czesci
mechanicznych - fakt 3

SSD jest gorszy od HDD jesli chodzi o cene i pojemnosc - fakt 4

itd.

Wybor zalezy po co i do czego. Ja kupilm SSD do stacjonarki testowo, bo
przy naglym wzroscie cen HDD (powódź) i potrzebie wymiany dysku
systemowego stwierdzilem "trzeba sprobowac w praktyce, bo teorie juz znam".

Kolejny SSD kupie do drugiej stacjonarki jak za 250GB bede mogl zaplacic
ponizej 800 pln. Czyli pewnie za jakis rok.

Ale i tak jestem zachwycony wydajnoscia SSD 60GB, mimo, ze zaplacilem
wiecej nizbym zaplacil za HDD 500GB nawet przy nowych cenach HDD (tych
wysokich).