Re: ceny dysków twardych

Autor: Rafal <bezspamu_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Sat 17 Dec 2011 - 09:41:51 MET

RadoslawF wrote:

> Dla mnie nie, ale ja nie jestem naganiaczem udającym przed
> potencjalnym klientem jaką to rewelacyjną firmę z rewelacyjnymi
> rozwiązaniami reprezentuje.
> A w komputerze domowym ten szybszy start w takiej cenie jest
> mi zbędny.

Ale przecież nie o start tutaj chodzi. Start jest tylko pierwszym i
najprostszym
wskaźnikiem wydajności dysku.
SSD ma rewelacyjne osiągi w stosunku do HDD. Napisz lepiej, że dysk
z czterokrotnie większym transferem i kilkadziesiąt razy wydajniejszy
jesli chodzi o kopiowanie dużej ilości plików, co dla pracy systemu
ma kluczowe znacznie - w tej cenie jest ci zbędny.