Re: Lenovo - czy gwarancję można realizować w Niemczech?

Autor: Doxent <doxent_at_gazeta.pl>
Data: Fri 16 Dec 2011 - 17:23:27 MET

> Pewnie kupiłbym Asusa, ale nie mogę znaleźć za podobne pieniądze czegoś
> podobnego.

Może Toshiba albo MSI ?

http://forumprawne.org/prawa-konsumenta/268902-problem-z-procedurami-gwarancyjnyi-w-firmie-asus.html

co by nie kupić to i tak będzie kłopot. Generalnie z tego co wyprawiają
serwisy gwarancyjne w kraju wynika, że woła to o pomstę do nieba. Swego
czasu wysyłałem gwarancyjnie drukarkę Samsunga ML-2010 która nie brała
papieru. Efekt był taki, że drukarka wróciła z adnotacją obcego ciała
(moneta 5gr) i odmową naprawy gwarancyjnej. Stwierdziłem też brak czujnika
papieru który w serwisie po prostu w chamski sposób wyjęto. Po zamontowaniu
innego czujnika z drugiej drukarki która padła na co innego o dziwo ta
drukarka działa i bierze papier prawidłowo.