Lenovo - czy gwarancję można realizować w Niemczech?

Autor: Irokez <nie.mam_at_email.pl>
Data: Fri 16 Dec 2011 - 15:43:36 MET

Witam

Miałem ochotę na Lenovo IdeaPad B570 (za 1399zł z Celeronem B800 to fajna
cena), ale czytając forum:
http://forumprawne.org/prawa-konsumenta/93627-serwis-lenovo-uszkodzenia-mechaniczne-13.html
trochę mi przeszło, ponieważ w Polse sprzęt Lenovo pozbawiony jest
gwarancji - tak wynika z tego tematu (w skrócie streszczając: padł zasilacz,
to dostaje się odpowiedź o uszkodzeniu mechanicznym płyty głównej i braku
gwarancji).

Ma może ktoś ostatnio kupiony sprzęt Lenovo i może rzucić okiem, czy
gwarancja obejmuje możliwość oddania do naprawy w innych cywilizowanych
krajach, np Niemcy?
Pewnie kupiłbym Asusa, ale nie mogę znaleźć za podobne pieniądze czegoś
podobnego.

Pozdrawiam.

--
Irokez