Re: ceny dysków twardych

Autor: Rafal <bezspamu_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Fri 16 Dec 2011 - 13:37:38 MET

januszek wrote:

> Rafal napisa?(a):

> Jak rozwiazujesz problem zwiazany z tym, ze po kilku juz miesiacach same
> aktualizacje systemowe i aplikacji potafia sumarycznie zajac wiecej
> miejsca niz system?

Jeśli decyduje się na jakąś aktualizacje to najpierw odtwarzam
system z zerowej kopii, ciągnę aktualizacje, potem czyszczę ze
śmieci i starych plików i znów robię nowy obraz systemu.
Obraz na ogół zajmuje tyle samo miejsca.
Tym sposobem moja instalacja windowsa zawsze żyje kilka godzin :)
Nigdy nie mam problemu, że coś mi puchnie, bo jak coś jest nie tak,
lub nawet jak mi się wydaje, że jest coś nie tak to zawsze odtwarzam
system.