Re: PC nie włącza się

Autor: =Marcos= <marcos.MALPA_at_.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>
Data: Fri 16 Dec 2011 - 13:37:19 MET

> Bawic sie w sprawdzanie czy od razu wymieniac?

Ja właśnie sprawdzałem i nic nie było widać na oko. Żaden spuchnięty nie
był, z żadnego nie ciekło. Kiedyś na płycie Epox mi spuchły, to było widać
od razu.
Sprzęt zamówiony przez internet do 10 dni można zwrócić, więc można zamówić
nowy, delikatnie podłączyć na próbę i jeśli się okaże, że to nie to, odesłać
i ewentualnie stracić na przesyłkach.

--
Marcos
marek [AT] microstock . pl