Re: ceny dysków twardych

Autor: RadoslawF <radoslawfl_at_spam_wp.pl>
Data: Thu 15 Dec 2011 - 20:58:41 MET

Dnia 2011-12-15 20:36, Użytkownik Rafal napisał:

> to zalezy do czego używasz SSD. Jeśli na system to kazdy wie,
> że trochę wolnego miejsca być musi.
> A SSD są jeszcze na tyle drogie, że jak ktoś kupuje, to na system
> własnie - wiec problemu nie ma

To się ździwisz lekko.
Teoretycznie kupuje się na system, potem użytkownik instaluje
tam jeden ważny program (aby szybko się uruchamiał lub działał),
potem kolejny, potem jeszcze jeden.
20% procent z dysku 64GB to ponad 12GB, żaden z trzech znanych
mi posiadaczy SSD o takim rozmiarze nie ma tyle wolnego miejsca.
Rekordzista ma wolne 6GB, pozostali mniej.

Pozdrawiam