Re: 3 laptopy - który wybrać?

Autor: max <gta100_at_wp.pl>
Data: Thu 08 Dec 2011 - 07:24:08 MET

Mam acera Pentium M 1,6 Travelmate już 7 rok i chodzi na xp jak marzenie,
nawet bateria trzyma jeszcze 3 godziny (jak był nowy dochodziło do 5,5
godz). Obudowa jest ok. Tym bardziej że acer ten jest z czasów w których
firma ta nie miała nalepszych notowań

pozdro

Użytkownik "Brodi" napisał w wiadomości grup

On Wed, 07 Dec 2011 11:27:37 +0100, WiesłaW <nawu@usun.poczta.onet.pl>
wrote:

> Mógłbyś rozwinąć? Jakieś konkrety?

Oczywiście
Po dobry chleb chodzi się do piekarni, po leki do apteki a jeśli chcesz
kupić laptopa to napewno nie szajsunga czy acera ( pomijam już że można
kupić nawet w biedronce). Temat acera pominę bo to ogólnie tani nietrwały
szajs i w nich psuje się wszystko. W HP padają notorycznie płyty. Ale to
ogólnie moje doświadczenia więc nikt nie musi w to wierzyć. Poszukajcie
sobie raportu nt najbardziej niezawodnych laptopów, gdzie brane pod uwagę
były udziały procentowe w rynku, bo teraz google śpi i nie znajde. Chodzi
o to że są firmy które produkują dobry sprzęt i mają spory udział w rynku
, dzięki czemu nie ma problemów z serwisem, częściami zamiennymi itp.
Dochodzi do tego wieloletnie doświadczenie w produkcji. Ciekawe ile
samsung wytrzyma na rynku laptopów, bo dział dysków już sprzedał :] W tej
chwili to nowość, zobaczymy czy za rok nie będą masowo padały jak hp.