Re: 3 laptopy - który wybrać?

Autor: WiesłaW <nawu_at_usun.poczta.onet.pl>
Data: Thu 08 Dec 2011 - 20:06:27 MET

Dnia 08-12-2011 o 05:16 Brodi napisał na pl.comp.pecet:

> Oczywiście
> Po dobry chleb chodzi się do piekarni, po leki do apteki a jeśli chcesz
> kupić laptopa to napewno nie szajsunga czy acera ( pomijam już że można
> kupić nawet w biedronce). Temat acera pominę bo to ogólnie tani
> nietrwały szajs i w nich psuje się wszystko. W HP padają notorycznie
> płyty. Ale to ogólnie moje doświadczenia więc nikt nie musi w to
> wierzyć. Poszukajcie sobie raportu nt najbardziej niezawodnych laptopów,
> gdzie brane pod uwagę były udziały procentowe w rynku, bo teraz google
> [...]

Jakieś te Twoje spostrzeżenia są mocno niespójne. Już pomijam to, że chleb
wyrabia się wyłącznie w piekarniach, a Twoim tokiem rozumowania leki
powinno się kupować w Polpharmie czy u innego producenta.
Piszesz, że firma powinna mieć duży udział w rynku i to jest gwarancja
jakości - bo doświadczenie, serwis itp. A wiesz kto ma największy udział w
rynku laptopów? - Hewlett Packard. A następny jest Acer. Dlaczego więc
narzekasz na nich? http://kut.as/06np

Nie wiem ile wytrzyma Samsung na rynku laptopów, ale wiem że na razie
produkuje bardzo dobry sprzęt. Niespełna trzy lata temu (nowość?) kupiłem
laptopa Samsunga . To były pierwsze ich takie laptopy i miały taką wadę
pękającej ramki. Nie przeszkadzało mi to zbytnio (gdybym gdzieś nie
przeczytał to bym pewnie nie zauważył). Był to jednak pretekst do tego by
sprawdzić ich serwis. Zajęło im to cztery dni. Oczywiście door to door.

Ogólnie mam wiele więcej urządzeń Samsunga w domu. Wyobraź sobie, że
wszystkie są sprawne i dają nam mnóstwo przyjemności. Już nawet nie zliczę
tych laptopów i innych urządzeń, które kupiłem lub wskazałem ludziom. O
dziwo, nikt nie narzeka - wręcz przeciwnie. Są jeszcze opinie użytkowników
w sieci i recenzje. Te również są pozytywne, więc o co kaman?

Osobiście nie cierpię uprzedzeń. Czasami widzę, że niektórzy ludzie mają
jakieś fobie na punkcie samej nazwy producenta. Rozumiem. Tylko nie
rozumiem po co rozlewać to wokół siebie?
Wyobraź sobie, że o Acerze nie miałem również dobrego zdania, ale
ostatnio kupiłem Aspire One 722, bo był najlepszy w swojej klasie i
cenie, a raczej nie było w ogóle dla niego konkurencji.
Według mnie, bardzo, bardzo udana konstrukcja. Piątka dla Acera.

--
WiesłaW
Opera Mail