Re: Opóźnione załączanie się karty graficznej

Autor: Tomaszek <tomaszek1983_at_fuck.onet.pl>
Data: Wed 07 Dec 2011 - 13:59:03 MET

W dniu 2011-12-07 13:54, R.e.m.e.K pisze:
> Oczywiscie moge sie mylic, ale to dosc typowa rzecz, u mnie tez jest
> podobnie na nowym kompie, ze nim monitor "zajarzy" to juz pierwszy ekran z
> mozliwoscia wejscia do BIOSU przebiegnie i widze tylko "podsumowanie" i od
> razu start systemu.

To teraz już sam nie wiem. To co Wy tam za monitory macie, lampowe? ;) Z
tego co mi się wydaje, nie chodzi o rozgrzewanie monitora, tylko o to,
że karta grafiki startuje z opóźnieniem. Być może dlatego, że szuka
najpierw domyślnej na płycie. Może dlatego, że jest włączona w ogóle.
Zobaczymy co napiszę autor, na razie cisza.