Re: Opóźnione załączanie się karty graficznej

Autor: R.e.m.e.K <go_at_dev.null>
Data: Wed 07 Dec 2011 - 13:54:20 MET

Dnia Wed, 07 Dec 2011 13:48:31 +0100, Tomaszek napisał(a):

> A ja bym nie olewał. To jest jakiś problem. Nie widać listy wyboru
> systemu operacyjnego. Zobaczymy czy autorowi uda się wyłączyć
> zintegrowaną kartę grafiki ( w biosie czy też zworką na płycie )

Wydaje mi sie, ze to chodzi o cos innego. Nie, ze nie widac listy wyboru,
tylko po prostu tej listy nie ma, a jak sam napisal obraz pojawia sie w
trakcie ladowania systemu. Czyli ten uklad grafa + monitor ma tak duzy "lag"
startowy, ze jak w koncu pokazuje obraz to system juz zdazy dojsc do polowy
ladowania. Gdyby mial liste wyboru systemu (lub ja uaktywnil przez F8) to
podejrzewam, ze obraz by sie po kilku sekundach takze pojawil.
Oczywiscie moge sie mylic, ale to dosc typowa rzecz, u mnie tez jest
podobnie na nowym kompie, ze nim monitor "zajarzy" to juz pierwszy ekran z
mozliwoscia wejscia do BIOSU przebiegnie i widze tylko "podsumowanie" i od
razu start systemu.

--
pozdro
R.e.m.e.K