Re: Nowy HDD ~500GB do nowego laptopa - jaki najszybszy

Autor: Piotr M <xx_at_xx.xx>
Data: Sun 04 Dec 2011 - 16:55:25 MET

W dniu 4 grudnia 16:49, _±ćęłń󶼿. pisze:

> Ale jestem pewien, że niedługo będziemy mieli po kilka terabajtów zapisanych
> laserem na obr±czce ¶lubnej czy jako¶ podobnie (zanim nam zaczn± czipy
> wszczepiać, oczywi¶cie w imię europejskiej wspólnoty wolno¶ci i walki z
> antysemityzmem).

A mi się to podoba i już. Jestem całkowicie ZA. Aby jeszcze bardziej i
silniej technika i no¶niki danych się rozpędzały. Spokojnie mogę nosić
na sobie i w sobie terabajty :) Zawsze możesz wyjechać i zaszyć się na
Mazurach czy gdzie¶ w Bieszczadach, o Amazonii nie wspominaj±c.

--
Pozdrawiam, Piotr M
"Google zachowuje się jak kobieta. Ledwie zacznę zdanie, już próbuje je