Re: Commodore 64

Autor: Piotr M <xx_at_xx.xx>
Data: Sun 04 Dec 2011 - 15:53:32 MET

W dniu 4 grudnia 15:47, _ąćęłńóśźż. pisze:
> Marudzisz.
> Przykładowo kupujesz drukarkę (cokolwiek innego: aparat foto, telefon itd.)
> i sterowniki masz na dołączonym CD-ROM.
> Bez napędu kombinujesz jak koń pod górę.

Powiem Ci, że mi zdarzają mi się zakupy, powiedzmy raz na pół roku,
sprzętów co mają w zestawie płyty, ale leżą te płyty w kartonach ani
razu nieodtworzone.

W dobie internetu płyty już mają marginalne znaczenie jako źródło
danych. Kiedyś z 10 lat temu CHIP był bogactwem, właśnie ze względu na
soft, teraz?
Obecnie jedynie napęd wykorzystuje tylko do backupu dokumentów. Ale to i
też dlatego że jest ten napęd :P Równie dobrze mógłbym to robić na
pendrive. Ale comiesięczna archiwizacja na DVD ładnie wygląda :D

--
Pozdrawiam, Piotr M
"Google zachowuje się jak kobieta. Ledwie zacznę zdanie, już próbuje je