Ostatni Mohikanin poszukiwany LCD 24" CCFL NOWY

Autor: TheWarAgainstTerror <nosp_at_org.pl>
Data: Sun 04 Dec 2011 - 15:52:37 MET

Witam
Sprzedałem 3 letniego 24" samsunga 2493HM, zastąpiłem go LED S24A350H i
później LG LED 23" E2360T, oba do pięt nie dorastały 3 letniemu staremu
monitorowi.

Po 3 miesiącach używania nie mogę patrzeć na ten syf LEDowy. Kolory
księżycowe, biel tak zimna jak najtańsza żarówka LED z marketu.

Mam dość i POSZUKUJĘ NOWEGO monitora 24" na lampach CCFL, najlepiej
firmy SAMSUNG. Preferuję matrycę TN.

Czy coś jeszcze znajdę? bo przepytałem okoliczne sklepy i wszędzie już
tylko LEDy, na allegro (niechętnie) ale coś tam jest tylko nie wiadomo
do końca czy nowe.