Re: 8 GB RAM 2x4GB czy 4x2GB?

Autor: Q <no_at_spam.pl>
Data: Fri 02 Dec 2011 - 22:07:37 MET

> Wiesz, jak uważasz, że Ramdysk jest zły, to wcale nie musisz
> z niego korzytać i zostawić 1GB niewykorzystany

Uwazam, ze ramdysk to jedno z wiekszych dobrodziejstw ludzkosci :).

> ja omijam takie płyty z daleka

A ja nie, bo po co mi grafika-grzejnik jak i tak nie gram?
W budzie jest pusciej, chlodniej, ciszej - same plusy.

> Dla mnie idealny i dlatego potrzebuje 8 GB, by mieć 5 GB RAMDysku
> Dla Ciebie się nie nada...

Nada, ale u mnie jedynym wyjsciem bylo dokupienie kolejnych 8GB
a pamiec jest juz tak tania, ze nie warto bylo zalowac.
Zwlaszcza, ze jedno wyjscie do knajpy kosztuje mnie znacznie wiecej :).