Re: 8 GB RAM 2x4GB czy 4x2GB?

Autor: Rafal <bezspamu_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Fri 02 Dec 2011 - 22:02:20 MET

Q wrote:

> ...i umiescisz na tych 2 dyskach jeden, duzy ciagly plik? :)
> (np. obraz wirtualki)

nie,
ale programy do obróbki dzwięku lub zdjęć, a z takich ja korzystam
spokojnie i efektywnie wykorzystują dwa ramdyski
Jeden się kończy to sie podbiera następny.

> Czyli problem jest

pod warunkiem, że chcesz ten problem znaleźć :)
Wiesz, jak uważasz, że Ramdysk jest zły, to wcale nie musisz
z niego korzytać i zostawić 1GB niewykorzystany

> i na dodatek nie ominiesz go nawet na 64-bit. systemie
> jesli korzystasz ze zintegrowanej karty graficznej,

ja omijam takie płyty z daleka

reasumując : RamDysk jest nie dla wszystkich.
Dla mnie idealny i dlatego potrzebuje 8 GB, by mieć 5 GB RAMDysku
Dla Ciebie się nie nada...