Re: Co jakiś czas biały ekran... Co to może być za usterka?

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Fri 02 Dec 2011 - 16:32:52 MET

On 2011-12-02 14:39, TrT wrote:
> Cześć,
>
> RAM, procesor czy karta graficzna? Bo chyba innej możliwości nie ma...
>
> Sprzęt:
> Płyta główna ASUS P67
> Procek Core i7 2600 (4 x 3,4GHz 8MB CACHE)
> RAM 16GB RAM DDR3 1333 MHz
> Dysk twardy: 2000 GB SATA 3
> Karta Graficzna: nVidia geForce GTX 550Ti 1GB DDR5 192bit DirectX 11
> Zasilacz: Logic 620W z PFC 12CM
>
> Krótko mówiąc, wszystko jest dobrze i raz na jakiś czas robi się cały biały
> ekran, klawiatura nie reaguje. System to Windows 7, ale to chyba bez
> [...]

To moze byc nawet kwestia jakiegos softu/wirusa.

Zrobilbym odrebne testy poszczegolnych komponentow (choc tak do konca
nie da sie bez zamiennikow).
- memtest do pamieci, probowalbym na roznych konfiguracjach pamieci w
sensie nie wszyskie sloty obsadzone
- jakis prime95 dla procka i pamieci
- testy przy wyciagnietej grafice (nie tylko przelaczonym kablu)

Swego czasu mialem problemy ze starym lapkiem, w pewnym momencie
wypluwal bluescreeny (windows), a przy starcie czesto piszczal, ale nie
zawsze. Czasami pukniecie w laptopa lub ruszanie klapa zawieszalo go...
pamiec :)