Re: 8 GB RAM 2x4GB czy 4x2GB?

Autor: Rafał <bezspamu_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Thu 01 Dec 2011 - 12:47:07 MET

Vituniu <vituniu@poczta.fm> napisał(a):

> Glupie pytanie - a przypadkiem swap nie spuchl po tym zwiekszeniu RAMu?

a podobno nie ma głupich pytań ;)
a swap nie spuchł, bo używam Win7 w wersji 32-bit więc swap jest taki jak
dostępna pamieć, czyli 3GB. Bez zmian

> kości
> kości
>
> Niektore konstrukcje maja ograniczenia powodujace obnizenie
> taktowania modulow pamieci przy obsadzeniu wiekszej ilosci gniazd.

właśnie o to mi chodzi...
nie wiem czy z moja płytą tak nie jest i czy któś mógłby to potwierdzić.

> Moze tez byc cos na rzeczy z obsluga dual channel.

Bios i programy diagnostyczne pokazują, że jest OK
a system dluzej sie uruchamia...
moze jak wpadna mi w rece 2x4GB to sprawdze