Re: Nagrywarka

Autor: LP <ummagumma_at_onet.pl>
Data: Tue 29 Nov 2011 - 21:32:05 MET

Użytkownik "Dawid"
W dniu 2011-11-29 18:55, LP pisze:

> Masz tylko jeden ręcznik w domu?
> Biedactwo.

Nawet gdybym miał ich dwieście, to i tak nie używałbym ich do wycierania
ekranu monitora, telewizora, mycia szyb, luster, kafelków czy terakoty a
potem zapewne i deski sedesowej. Uprzedzając następne kontrargumenty -
prześcieradeł też do tego celu nie zamierzam używać (i chociaż takim co
oszczędzają nawet na ręcznikach papierowych trudno zapewne w to uwierzyć-
mam ich więcej niż jedno).

Z drugiej strony to tak sobie siedzę, czytam te rewelacje i co chwila
parskam śmiechem i jak tak dalej pójdzie to będę musiał jednak użyć jakiejś
szmaty, tym bardziej, że mam w ślinie śladowe co prawda ale jednak jakieś
tam ilości alkoholu, a wszyscy przecież wiedzą czym to grozi:)))

--
LP