Re: Dlaczego dyski w obudowach sa tansze niz dyski luzem?

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Tue 29 Nov 2011 - 11:27:12 MET

> Poszperałem w paru sklepach i szok :-o
> Tańsze nawet od "bulków", o retailach nawet nie mówiąc.
> Nowa świecka tradycja?

Poklosie spekulacji cenami dyskow zapoczatkowanych
zamknieciem fabryki WDC z powodu powodzi w Tailandii.
Efekt motyla, chcialoby sie rzec. :)

> Jest jakiś kłopot z wyjęciem dysku 2,5'' z "firmowej"
> obudowy i przełożeniem go do notebooka?

O ile nie zalezy Ci na gwarancji oraz nie przeszkadza
wysokie prawdopodobienstwo na trafienie na losowy
dysk z jakiejs "zielonej" (czytaj energooszczednej, ale
niezbyt szybkiej) serii, to zaden. :)

pozdrawiam,
Vituniu