Re: Nagrywarka

Autor: kamil <kamil_at_spam.com>
Data: Mon 28 Nov 2011 - 14:51:58 MET

On 28/11/2011 13:41, DooMiniK wrote:

> Tylko tak dla informacji... Po pierwsze, soczewki się nigdy nie
> dotyka, a szczególnie nie tak ostrym alkoholem, jak
> właśnie spirytus. Czyści się spec. płynem (nawet lepiej już
> czyścić tym do monitorów LCD). Daje się kroplę na soczewkę i PO BOKACH
> dotykając tej kropli osusza. Samej soczewki bezpośrednio
> nie można dotykać.

Ponieważ? To jest plastikowa soczewka w napędzie CD, a nie operacja na
otwartym sercu. Ma przetrwać wszelki brud i twarde szczotki doczepione
do płyt czyszczących, patyczek do uszu nic jej nie zrobi.

Otwórz dowolny napęd, ponaciskaj ją palcem (byle czystym), poruszaj we
wszystkie strony i daj mu odczytać płytę, gwarantuję że nic się nie stanie.

--
Pozdrawiam,
Kamil