Re: Nagrywarka

Autor: DooMiniK <bachusmalpapostpl>
Data: Mon 28 Nov 2011 - 14:41:13 MET

On 28/11/2011 11:49, Animka wrote:

> Salicylowym to nie. Tylko prawdziwym. Już kiedyś czyścilam soczewkę w
> innym komputerze i efekt był dobry. Tylko tam był łatwy dostęp do
> nagrywarki. W tym komputerze, to jest parę przeszkód do dostania się do
> niej. Jednak będę musiała tam zajrzeć.

Tylko tak dla informacji... Po pierwsze, soczewki siÄ™ nigdy nie
dotyka, a szczególnie nie tak ostrym alkoholem, jak
właśnie spirytus. Czyści się spec. płynem (nawet lepiej już
czyścić tym do monitorów LCD). Daje się kroplę na soczewkę i PO BOKACH
dotykając tej kropli osusza. Samej soczewki bezpośrednio
nie można dotykać.

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(at)post(dot)peel