Re: Monitory z tunerem TV (analog/dvb-t)

Autor: Tiber <pra_anime_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 28 Nov 2011 - 00:36:59 MET

Silly, silly BartekK nabazgra艂u:

Mam plazm臋 Panasa TX-P42S20 niby z jakimi艣 tunerami, ale nie wiem, czy o
to ci chodzi. I:

> - czy w艂膮czanie/wy艂膮czanie komputera powoduje automagiczne w艂膮czanie
> wy艂膮czanie monitora_z_tunerem ?

W moim przypadku - niestety nie.

> (tak jak ka偶dego normalnego monitora
> komputerowego, od czas贸w CRT potrafi膮cych p贸j艣膰 w sleep i si臋 obudzi膰
> po w艂膮czeniu komputera). Pytam, bo TV (a przynajmniej te kt贸re mia艂em
> w r臋kach) - nie potrafi艂y tego, aby uzyska膰 obraz trzeba by艂o TV
> w艂膮czy膰 pilotem/guzikiem, wybra膰 wej艣cie PC/hdmiPC itp,

Tutaj jest lepiej: wystarczy w艂膮czy膰 telewizor - po prostu pami臋ta
ostatnie 藕r贸d艂o sygna艂u. Pewnie to zale偶y tylko od producenta i stopnia
nowo艣ci telewizora.

> a po
> wy艂膮czeniu komputera - TV przez ustalony czas (minimalnie 5-10minut)
> 艣wieci艂 "no signal" albo prze艂膮cza艂 sie na inne 藕r贸d艂o, np tuner).

Ja mam od razu inne 藕r贸d艂o, w tym przypdku mr贸wki.

> - wszystkie macane przeze mnie telewizory LCD straaasznie d艂ugo
> startuj膮 od w艂膮czenia do uzyskania obrazu (w stosunku do monitora,
> czy starych tv-CRT, przewa偶nie po 5sekund, a niekt贸e nawet 10-15s).

No, tutaj z 5 sekund.

> - co z g艂o艣nikami? Jako 偶e jest tuner tv, to i d藕wi臋k zapewne te偶
> jest. A skoro jest dzwi臋k, to PC pod艂膮czony po hdmi - czy b臋dzie gra艂
> na wbudowanych w monitor g艂o艣nikach, czy trzeba audio dodatkowym
> kabelkiem jack3.5mm ?

U mnie - pod HDMI. Chocia偶 wkurza troch臋, 偶e nie ma opcji pozwalaj膮cej
korzysta膰 z g艂o艣nik贸w (przez komputer), gdy telewizor jest w stanie
czuwania. Niby logiczne, ale niewygodne.

--
Tiber
judelawfan@gmail.com