Re: zintegrowana karta dźwiękowa a zwykła

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Sun 27 Nov 2011 - 23:44:12 MET

Dnia 27.11.2011, mj napisał(a):

> aktualnie podłączone jest kablem optycznym

No to, jak już napisałem, zmiana karty jakości dźwięku nie zmieni.
Musisz teraz odpowiedzieć sobie na pytanie, czy zależy Ci na DDL na tyle
by kupić nową kartę dźwiękową? ;D

BTW. Jakiś czas temu trafiłem na info, że Realtek udostępnił betę 3d Sound
co daje jakąś tam namiastkę efektów w grach, ale nie wiem jak to działa bo
jak już gram to na konsoli.

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/ http://polish.spampoison.com/