Re: matryca do laptopa HP DV6xxx

Autor: X-Man <kawasaki750_at_wytnijo2.pl>
Data: Sun 27 Nov 2011 - 21:37:42 MET

"BearBag" <cactusek@gmail.com> wrote in message
news:7c67199b-4c79-4f69-8c20-987adbd272d9@cc2g2000vbb.googlegroups.com...
> Witam
> Pada mi powoli matryca w moim DV6100, chcialbym ją wymienić ale na coś
> lepszego z lepszymi kątami (zwłaszcza pionowymi). Jaka matryca
> podejdzie do tego laptopa i w jakich laptopach dawali lepsze matryce?
> Najprawdopodobniej kupie uzywke albo calego uszkodzonego laptopa i
> matryce po prostu przełoże. Dlatego skoro już zmieniam to chce założyć
> coś lepszego bo ten moj ma okropnie słabe kąty. Czy podejdzie każda
> 30pinowa matryca o tej przekątnej?

każda to może za dużo powiedziane ale 99% dostępnych na rynku podejdzie jedyny
problem jaki moze cię spotkać to czasami trafiają się matryce z mocowaniami u
góry i dołu których się nie da odkręcić i w niektórych laptopach one po prostu
przeszkadzają w montażu (ja jak nie mam wyjścia to obcinam po prostu ostrymi
ucinakami i juz) ewentualnie możesz (nikła szansa) trafić na taką z podwójną
świetlówką (wymaga 2 inwerterów) Niestety nie doradzę czego konkretnie szukać aż
tak tematu nie zgłębiałem.

Pzdr
Piotrek