Re: zintegrowana karta dźwiękowa a zwykła

Autor: LP <ummagumma_at_onet.pl>
Data: Sun 27 Nov 2011 - 21:36:03 MET

Użytkownik "Andrzej" <andkas1XXX@wp.pl> napisał w wiadomości
news:4ED28707.C6D9F393@wp.pl...

> ja mam sprzęt audio 3 m od komputera, jednak gdy przyszło to elegancko
> i zgrabnie połączyć, tak aby kabel nie zawadzał trzeba było 7 m, a to już
> nie jest krótka odległość

Ja też (5 m do drugiego pokoju, ale przez dziurę w ścianie, gdyby mi
przyszła ochota posłuchać coś z mp 3 w salonie - i przyznam, ze jakieś
standartowe vianco zupełnie wystarczy), zakładam jednak że u wątkotwórcy
taka zależność nie występuje.

> własnych doświadczeń - tak wiec to subiektywna ocena

Jak najbardziej subiektywna, albowiem małe głośniczki w plastikowych
pierdziawkach potrafią niekiedy dużo więcej niż niektóre duże głośniki w
drewnianych obudowach (to tak jak z kablami, które opisywał VSS),
https://picasaweb.google.com/lh/photo/vva_8B9zxuYYY6oi-68RbwDc_pjQvYuD-OMyotJL8ZI?feat=directlink
chociaż w tym konkretnym przypadku niezłe efekty daje polaczenie na raz obu
zestawów (np. w stereo x 2 na optycznym w z5500 i jednocześnie analogu do
wzmacniacza technics). Niweluje to brak środkowego pasma w logitechach i
daje fajny pogłos - ale to już materiał na zupełnie inny temat, bo
wątkotwórcy chodzi nie o klasę zestawu czy jakość kabli a raczej o to, czy
używając polaczenia optycznego warto inwestować w konkretną kartę, a w tym
temacie znowu moje doświadczenia są więcej niż ubogie;)

--
LP