Re: za wolna kara SD?

Autor: daromar <d_at_mail.com>
Data: Fri 25 Nov 2011 - 10:05:20 MET

Dnia Thu, 24 Nov 2011 21:21:48 +0100, ToMasz napisał(a):

> witam kupiłem sobie kartę SD, (16 giga indeks szybkości 4) ogólnego
> zastosowania. Głównie jako pendrive, a okazjonalnie jako pamięć w
> telefonie. Coś mi nie pasował czas zapisu karty, ok 100 minut.
> sprawdziłem ją na programie Crystal disk mark szybkość odczytu zapisu
> 2.8/2.3 [MB/s]
> Hdtach odczyt 2.9 MB/s
>
> Czy to przeciętny wynik, czy za wolno? Czy mogę przeprowadzić jakieś
> inne testy, (formatowanie nie pomogło) czy od razu ją zanieść do zwrotu?
> ToMasz

Sprawdz czy ta karta faktycznie ma pojemność 16 GB, zapisując tyle danych
np programem H2testw. Ostatnio miałem pamięć USB która miała mieć 4 GB a
po zapisaniu powyżej 690 MB pokazywały się pliki z nazwami w krzaczkach.

Klasa szybkości oznacza minimalną prędkość zapisu w MB/s więc jest za
wolna. No i taka duĹĽa karta z odczytem mocno poniĹĽej 10 MB/s to jest
podejrzane.

--
daromar