Re: techniczne użytkowanie laptopa

Autor: Sergiusz Rozanski <write-only-with-spf_at_media-lab.com.pl>
Data: Thu 24 Nov 2011 - 21:40:50 MET

Dnia 23.11.2011 Radosław Sokół <rsokol@magsoft.com.pl> napisał/a:

> Wybacz, ale uważam Twoje podejście za błędne i szkodliwe.
>
> Komputer nie jest zabawką, która się nudzi. To *narzędzie*,
> które ma spełniać swoją rolę. Powinno być wymienione w mo-
> mencie, gdy wymiana jest niezbędna lub przynajmniej znacząco
> zwiększy produktywność lub ekonomię wykorzystania.

Akurat jestem programistą, więc spędzam przy tym narzędziu dość znaczną
część mojego zawodowego życia, więc chyba to narzędzie mogę sobie wymienić
nie tylko wtedy gdy padnie czy zwiększy produktywność, ale wtedy gdy mam
na to ochotę - bo mi się np znudzi jego wygląd - może z tego powodu zacznę
mniej czasu przy nim spędzać - co się da przeliczyć już na produktywność :)

> Tym łatwiej się do tego zastosować obecnie, gdy byle kompu-
> ter ma *wystarczające* możliwości i nie zmieniają się one
> diametralnie. Mój stary komputer przenośny, kupiony chyba z
> osiem czy dziewięć lat temu, do dzisiaj może być normalnie
> wykorzystywany (pomijając zużycie mechaniczne i brak baterii).
> Jest nieco powolny, ale nie jakoÅ› tragicznie powolny.

Przecież nie utylizuję tego komputera czy nie wywalam na śmietnik, istnieje
coś takiego jak rynek wtórny, który zaopiekuje się moim 2 letnim komputerem.
No i ktoś sobie tam wymieni tą baterię (może).