Komputer HP

Autor: ŁR <lukaszTylkO_at_WyTNIJrostalski.pl>
Data: Thu 24 Nov 2011 - 08:04:11 MET

Witam szanowne grono.
Ma może ktoś z was taki sprzęt:
http://www8.hp.com/pl/pl/products/desktops/product-detail.html?oid=5177156

i może się podzielić informacją czy będzie tam pasował zasilacz atx (np
jakiś chiefteca 400W) oraz jak wygląda sprawa z umieszczeniem tam
jakiejś lepszej karty graficznej (czy się zmieści na długości). Niestety
na stronie hp nie znalazłem nigdzie informacji na ten temat a nie mam
dostępu do takiego komputera. Mam klienta, który upodobał sobie taki
komputer w takiej obudowie, ale chce tam zmienić zasilacz i dołożyć
jakąś mocniejszą kartę graficzną.

--
Pozdrawiam
Łukasz