Re: Zużycie prądu

Autor: Budzik <budzik61_at_poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Data: Wed 23 Nov 2011 - 23:52:15 MET

Osobnik posiadający mail rsokol@magsoft.com.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> Na pewno nie pozostaną bez zmian bo będziesz musiał wymienić
> pół komputera w zasadzie.

dlaczego?
proc + płyta a reszta bez zmian.

> Poza tym, na jakie oszczędności liczysz? Obstawiam, że
> tak naprawdę zmienisz niewiele lub nawet zwiększysz zuży-
> cie energii elektrycznej ;)

nie licze na oszczednosci - licze na zwzrot mocy bez specjalnego wzrostu
zuzycia energi.

> Semprony zazwyczaj miały TDP koło 60 W. E5200 ma 65 W,
> 7200 pewnie jeszcze więcej. TDP nie jest zbyt wiarygodne,
> ale do szacunków wystarczy.

czyli właściwie bez zmian - super.

> Poszukaj benchmarków. Grupa służy pomocą w sprawach trudnych,
> a nie stanowi bezpłatnej pomocy technicznej gdy się czegoś
> nie chce zrobić :)

no własnie w necie rózne informacje, wszyscy pisza ze E5200 lepiej się
podkreca ale w to bawić się nie będę.
A tak raczej informacje ze wydajności sa bardzo podobne i ze nie ma
specjalnej róZnicy, pomimo sugestii którą mozna by odczytać z nazewnictwa.

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")