Re: Problem z GForce GTX 460

Autor: Doxent <doxent_at_gazeta.pl>
Data: Wed 23 Nov 2011 - 15:07:24 MET

U¿ytkownik "ikaros30" <ikaros30@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
news:9xjf8vxeyevv$.f73fe81664rz.dlg@40tude.net...
> Karta jak w temacie w³o¿ona do kompa nie dzia³a. Czy win± mo¿e byæ za
> s³aby
> zasilacz? Ten w kompie ma 400 W, a gdzie¶ spotka³em siê ze zdaniem, ¿e dla
> tej karty powinno byæ minimum 450W.

 a w innym kompie ? inna karta ? Przeczy¶æ ewentualnie z³±cze karty. Bardzo
rzadko ale zdarza siê, ¿e jaka¶ p³yta g³owna nie akceptuje konkretnego
egzemplarza karty. Ja tak mia³em gdy próbowa³em odpaliæ pewien model Radeon
4770 Asusa na p³ycie Gigabyte. Dopiero wymiana p³yty g³ównej na Asusa
pomog³a.