Re: sterowniki do starego geforce

Autor: Tomaszek <tomaszek1983_at_onet.pl>
Data: Tue 22 Nov 2011 - 13:59:45 MET

> ale mi z tym dobrze, a że to przeszkadza PO to ich problem...

Też nie lubię PO, ale Twoje braki umysłowe to Twój problem i to akurat
nie jest winą PO.

1. Napisałeś na grupę o sprzęcie szukając oprogramowania
2. Znalezienie tego czego szukasz jest proste. Nie musisz szukać
sterowników do konkretnie do Geforce 2 mx. Cała masa detonatorów
obsługiwała Twoją kartę.
3. I jeszcze na dodatek się kłócisz
4. Gdzie to teraz podpisują identyfikatorami? Nie masz jakiegoś imienia,
nazwiska, ksywy?