Re: sterowniki do starego geforce

Autor: Remek <dupa_at_gmail.com>
Data: Tue 22 Nov 2011 - 13:55:58 MET

Użytkownik "identifikator: 20110701" napisał:

> może mnie Ktoś poratować najnowszymi sterownikami do geforce2 mx do windows
> 98 se?

Dlaczego najnowszymi? Są o wiele gorsze od tych starych. Przećwiczyłem to
praktycznie. Mam CD ROM z kompletem sterowników NVIDIA z 2000r. Instalator sam
się odpala po włożeniu płyty do napędu. Identyfikuje kartę i OS. Instaluje
właściwe drivery, które działają idealnie. Mają nakładkę do regulacji
analogowych.

Remek