Re: Dysk zewnętrzny z autobackupem

Autor: Lisciasty <lisciasty_at_post.pl>
Data: Mon 21 Nov 2011 - 15:07:01 MET

On 21 Lis, 14:28, Rafal Lukawski <rafal...@lukawski.pl> wrote:
> Ja zdecydowanie preferuje oprogramowanie, ktore robi kopie nie tyle
> plikow, ale tworzy obraz dysku/partycji i ew. plikow. W modelu
> calosciowym i przyrostowym. Ghost ma wbudowany scheduler, moze pod
> windowsem 7 tez mozna klikajac zaschedulowac robienie backupow przy
> pomocy wbudowanych narzędzi, jednakże nie sprawdzałem

Mam dokładnie takie samo zdanie i ten temat znam, natomiast męczą mnie
o coś co się "samo" robi, nie wiem na czym to samorobienie ma polegać,
czy tak jak napisałeś po naciśnięciu guziora odpala się oprogramowanie
na kompie, czy też jakoś inaczej te czary-mary ma robić. Szperam
dalej, a może ktoś coś jeszcze dorzuci :>

L.