Re: techniczne użytkowanie laptopa

Autor: Piotr M <xx_at_xx.xx>
Data: Sun 20 Nov 2011 - 23:38:46 MET

W dniu 20 listopada 23:29, DooMiniK pisze:
> Ja mimo tego, że pracuję w domu na laptopie - bateria jest dla swego
> rodzaju UPSem (chociaż awaria zasilania nie jest zbyt częsta).

A np jeśli chodzi o moje użytkowanie, to pełni rolę jako ups ale nie z
powodu ewentualnych awarii (choć to też), ale przede wszystkim z powodu
"domowej mobilności" :) A to przy stole, a to na fotelu, a to na łóżku,
a to w kuchni czy drugim pokoju itd. Wyciągam kabel i komfort, a tak to
za każdym razem hibernacje? ehh.

--
Pozdrawiam, Piotr M
"Biznes? To całkiem proste. To pieniądze innych ludzi."