Re: Zabawa z nVidia 3D Vision - wrażenia

Autor: Maciej Bojko <maciej.bojko_at_gmail.com>
Data: Sun 20 Nov 2011 - 22:21:09 MET

On Sun, 20 Nov 2011 20:33:31 +0100, Rafal Lukawski
<rafalweb@lukawski.pl> wrote:

>Mógłbyś to bardziej rozwinąć? Jeżeli mnie pamięć nie myli na starych
>amerykańskich zdjęciach było widać ludzików z dwu-barwnymi okularami z
>1$.

Właśnie tak wówczas realizowało się 3D. Tak w kinie, jak i na ekranie
telewizora. Toteż argument, że teraz "większość nowych TV ma 3D" jest
taki sobie, bo w latach 80. miały niemal wszystkie.

>Polaryzacja obrazów to jednak zdecydowanie krok w przód, szczególnie
>jeżeli w grę wchodzi jakość odbioru.

Możliwe. Ale ciągle musisz wkładać okulary, i to dużo cięższe, niż
ongiś (autostereoskopia na razie jest kijowa, trudno powiedzieć, czy
będzie dużo mniej kijowa). I ciągle tracisz część jasności obrazu.

--
Maciej Bójko