Re: Jak wyłaczyć czujnik otwarcia laptopa?

Autor: Jacek Maciejewski <jacmac_at_o2.pl>
Data: Sat 19 Nov 2011 - 10:35:38 MET

Dnia Fri, 18 Nov 2011 23:39:29 -0600, Pszemol napisał(a):

> miałem na myśli hibernację

Jak dla mnie to dziwne. Nie mam doswiadczenia z lapkami ale start
hibernacji w stacjonarnych rozpoczyna się analogicznie jak start zwykły,
czyli od naciśnięcia przycisku Start (tego na skrzynce) :), po czym
następuje ładowanie BIOS i wykonanie rutynowych czynności zwieńczonych POST
a dopiero po tym ładowanie OS-a. I dopiero tu przebieg się różni od
zwykłego startu komputera bo z grubsza zamiast uruchamiać pliki OS-a
ładuje się zawartość pliku hiberfil.
Zatem, jeśli lapek ci się uruchamia przypadkowo w torbie to masz w BIOS
ustawioną opcję "uruchom komp po otwarciu dekla". Wyłącz to w cholerę i
uruchamiaj jak człowiek, guziczkiem :)

--
Jacek