Re: Jak wyłaczyć czujnik otwarcia laptopa?

Autor: Pszemol <Pszemol_at_PolBox.com>
Data: Sat 19 Nov 2011 - 06:39:29 MET

"G Nowak" <gnowak84.wytnijto@gmail.com> wrote in message
news:aiBxq.60361$Bf.32477@newsfe17.ams2...

> Ale zamiast usypiania (po co?) moze ustawic hibernacje, wtedy klapa nie
> bedzie go budzic.

OK, nie dogadaliśmy się - przez usypianie miałem na myśli hibernację
a nie funkcję sleep. Po naciśnięciu guzika power laptop się hibernuje,
niestety wciąż budzi go najdrobniejsze dotknięcie klapy, tego czujnika.
Nie używam w ogóle funkcji sleep poza momentem gdzie wystartuje
screen saver. Ale nie o tym teraz mowa. Jak słusznie zauważył kolega
Rafał, nie jest istotne jak wprowadzić laptop w stan hibernacji, istotne
jest jak uniemożliwić mu łatwe wybudzanie się.
Ewidentne jest dla mnie że jest inne ustawienie tego czujnika zaraz
po uśpieniu laptopa w stan hibernacji, bo zmienia się ono gdy się go
wyłączy w czasie startu systemu guzikiem power w czasie logo TOSHIBA.
Pytanie jest jak się dostać do tej opcji BIOSu i jak się ona może nazywac.