Re: potzrebuje dwie partycje-podstawowe mog± byc?

Autor: Feromon <fer0m0n_at_wp.pl>
Data: Fri 18 Nov 2011 - 00:45:34 MET

Użytkownik "nolina " <nolina@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci
news:j9n826$5tm$1@inews.gazeta.pl...

> Jakbym wiedział co sugerujesz ze nie wiem to bym nie szukał tu pomocy. Na
> laptopie z pre instalowanym systemem i partycjami różnymi trudno jest się
> połapać zwykłemu użytkownikowi. Partycję 4ta-podstawow± założyłem
> zewnętrznym
> programe-konwertuj±c logiczna na poż±dan±. Tylko nie wiem czemu Win7 nie
> chciał jej stworzyć-jak widać było można.

Cytuję:
"Potrzebuje DWIE partycje tylko- systemow±+programy i druga na dane.Czy MOGˇ
być dwie partycje podstawowe?
Czy ta druga MUSI/powinna/lepiej by by była logiczn±? (Win7 posiadam)"

Sugeruję:
Nie odrobiłe¶ lekcji. Podstawowe partycje mog± być 4.
"Zwykły Użyszkodnik" nie gmera w partycjach.
Nie wiesz też, DLACZEGO potrzebujesz dwóch POSTAWOWYCH partycji, a zakładasz
czwart±.
Win 7 nie jest Managerem Partycji. Jest dla NORMALNYCH UŻYTKOWNIKÓW.

Nienormalni musz± się naprzód nauczyć SAMI....
Nie daje się małpie brzytwy...

Feromon