Re: Monitor 27" z HDMI, glosnikami i matowym ekranem

Autor: Animka <animka_at_to.nie.ja.wp.pl>
Data: Wed 16 Nov 2011 - 22:35:38 MET

W dniu 2011-11-16 17:36, BartekK pisze:

> Tylko twoje ;) A mo偶e masz do艣wiadczenia z jakimi艣 uszkodzonymi
> monitorami, w kt贸rych przetwornica (z zdupczonymi kondensatorami)
> "sieje" i to si臋 nak艂ada i interferuje z PWM steruj膮cymi ledami, co daje
> ich dziwne migotanie?
> Wystarczy mie膰 sprawny monitor, kt贸ry posiada regulacj臋 jasno艣ci
> (prawdziw膮 - przez regulacj臋 jasno艣ci pod艣wietlania, a nie 艣ciemnianie
> obrazu na lcd) i ustawi膰 sobie sensowne parametry.

Ja mam Power Led w monitorze i suwak do ustawienia, ale musze to
wy艂膮cza膰, bo tak parszywie 艣wieci, 偶e w艂a艣nie mo偶na o艣lepn膮膰. To co艣
a'la jarzeni贸wka jak dla moich oczu. Poza tym r贸偶ne pod艣wietlenia daj膮ce
po oczach, ustawi艂am jednak na off, bo nawet "pi臋tro wy偶ej"-na ekonomy
parszywie 艣wieci.
Nie mam telewizora z LED i pewnie na taki ekran te偶 nie mog艂abym patrze膰.

animka

--
Pami臋tajmy, 偶e zwierz臋ta s膮 bezbronne wobec cz艂owieka, cierpi膮 tak jak
ludzie. "Cz艂owiek jest kr贸lem zwierz膮t, gdy偶 przewy偶sza je w