Re: Wymiana dupnej b硑szcz眂ej matrycy

Autor: Przemys砤w Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Wed 16 Nov 2011 - 21:33:54 MET

Dnia Sat, 12 Nov 2011 00:23:41 +0100, vissim napisa艂(a):

> hmm, to troch臋 s艂abo, tzn u mnie poci si臋 i kula na 艣rednich obrotach cz臋sto
> ca艂y czas od w艂膮czenia, mimo 偶e Speedstep w艂膮czony i dzia艂a na nizszym
> taktowaniu.

Jak m贸wi臋 - jedyne wra偶enia odno艣nie tego lapcia mia艂em przy stawianiu
systemu, oprogramowania i konfiguracji ca艂o艣ci na tej maszynce. Potem
zapakowany w karton i wys艂any do siostry, kt贸rej w danej sytuacji 偶yciowej
bardziej si臋 przyda. Jak pisa艂em - jak tylko trafi si臋 moment, 偶e b臋d臋 m贸g艂
tam zdalnie zapu艣ci膰 CoreTemp, CPU-Z, GPU-Z i np. jaki艣 benchmark - to
zrobi臋 to i pode艣l臋 Ci wyniki.

> Wychodzi na to, 偶e jest kolosalna r贸偶nica pomi臋dzy t膮 felern膮 Nvidi膮 a
> Intelem, ale co ja na intelu zrobi臋 :(

Co chcesz robi膰?

> Flash si臋 nie przycina? Np pod FF 7.0?

Jak na razie, to Firefox tam jest w wersji 3.x (o ile jaki艣 automatyczny
update nie poszed艂). Flash by艂 instalowany w wersji 11 beta - akurat tak膮
wersj臋 mia艂em pod r臋k膮. Strony na kt贸re wchodzi艂em osobi艣cie specjalnie nie
powodowa艂y wycia wiatraka i zwi臋kszonego zapotrzebowania na moc
obliczeniow膮. Inna sprawa, 偶e mo偶e dlatego, 偶e ja jednak filtr贸w 鈥瀟roch臋鈥 w
Adblocku mam.

> Jak wtedy wygl膮daj膮 temperatury i fan?

Jak pisa艂em wy偶ej - jak b臋d臋 mia艂 mo偶liwo艣膰 zdalnego zerkni臋cia, to
uruchomi臋 kilka stron (z Flashem r贸wnie偶) i podam dok艂adniejsze temperatury
i (jak si臋 uda zczyta膰) obroty wentylatora.

Na chwil臋 obecn膮 mog臋 Ci napisa膰 tak: u偶ywa tego komputera po pierwsze:
kobieta, a po drugie: niespecjalnie zachwycona czy zainteresowana
komputerami czy grzebaniem w necie. Skoro Ona m贸wi, 偶e jest na tyle cicho,
偶e nie przeszkadza Jej to w tym samym pokoju czyta膰 ksi膮偶k臋 w 艂贸偶ku - to
musi by膰 stosunkowo ciche. :D

--
[ Przemys艂aw "Maverick" Ryk                   ICQ: 17634926    GG: 2808132 ]
[ Ziemia ma granice, a g艂upota ludzka jest bezgraniczna.     (G. Flaubert) ]