Re: Jakie pamięci DDR3 1333

Autor: Rafal <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Wed 16 Nov 2011 - 19:07:39 MET

On 2011-11-16 18:58, Piotr Rezmer wrote:

> Do tej pory starałem się zawsze kupować GoodRamy i nigdy nie miałem
> problemów. Natomiast często czytałem opinie że produkt X (np. Patriot )
> to dobra pamięć tylko trzeba ją dobrze skonfigurować bo inaczej wiesza
> system :)

Obawiam się, że poruszacie tu kwerstie marki, nie producentów układów
pamięci. Oczywiście marka jest istotna, producent, który swoją nazwą
firmuje całe płytki, odpowiada też za jakośc produkji oraz testy
jakości.... to się jednak zmienia w czasie, a co do GoodRamu, producent
jest na śląsku, więc gdyby trzeba było przyjechać z kijem i walić po
mordzie, to daleko nie ma ;)