Re: Sterownik do karty sieciowej 10/100 Requesta {EOT]

Autor: Miłosz K. <mik80_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Wed 16 Nov 2011 - 12:46:21 MET

> Czy plomba też nie jest juz archiwalna ?

Prawdę mówiąc miałem tą kartę wyrzucić i kupić nową 9bo 15 zł to nie jest aż
taki straszny wydatek), ale z czystej ciekawości podpiąłem ją pod inną płytę
główną (co ciekawe tego samego producenta) i ruszyło bezproblemowo, więc temat
chyba wynika z niekompatybilności danego chipsetu płyty głównej z kartą. Wykryło
jako Realtek RTL8139/810x Family Fast Ethernet NIC #2 i nawet samo zainstalowało
sterowniki!!!

Pozdrawiam, M.