Re: System na USB - jaki BIOS?

Autor: Vituniu <vituniu_at_gmail.com>
Data: Tue 15 Nov 2011 - 22:45:28 MET

> Próbowałem zainstalować sobie system (Windows XP) na pendrive'ie. Fajnie
> byłoby mieć go z sobą, i zresztą główne programy - mógłbym (powiedzmy)
> butować się do wielu kompów u znajomych.

Wszyscy Twoi znajomi maja identyczy hardware??

> Dostęp do pendrive'a na USB 3 powinien być szybszy niż do dysku zwykłego.

Polecam sprawdzic jakie predkosci zapisu/odczytu zapewniaja popularne
pendrive'y.

> Poza tym mam gwarancję, że nikt nie wystartuje mi kompa beze mnie co nie
> jest bez znaczenia w domu z niecałkiem dorosłymi domownikami :-)) - takimi
> co nie zawsze wiedzą co robią :-))

Przyniosa sobie livecd jakies od kumpli w szkole i tyle.

> I tu pytanie: jaki to musi być BIOS?

BIOS musi tylko udostepniac boot z USB.
Reszte masz na dziesiatkach stron w Googlach.

> Sory jeśli NTG. Dzięki - Yarroll

Przeprosiny przyjete.

Przeczytaj

http://www.techit.pl/Artykuly/Instalacja-systemow-Windows-XP-i-Windows-Server-2003-na-zewnetrznych-dyskach-USB,1125.html

a pozniej idz na pl.comp.os.ms-windows.winnt

pozdrawiam,
Vituniu