Re: jaki laptop dla dewelopera?

Autor: Piotr Rezmer <piotr.rezmer_bez_spamu_at_ens.net.pl>
Data: Tue 15 Nov 2011 - 11:38:12 MET

Wojtek pisze:
> Uwagę swoją kieruję w segment sprzętu używanego, nie najnowsze modele
> gdyż nie chcę wydawać dużo pieniędzy. Mam wrażenie, że powyższe
> wymagania mogą być zaspokojone sprzętem starszej generacji. Rozważę
> zakup jakiegoś nowszego sprzętu o ile faktycznie dojdę do wniosku, że ma
> to sens.

Ja mam podobne potrzeby i przy wyborze laptopa zadecydowało:

-możliwość dokowania
-rozdzielczość matrycy
-ilość RAM
-system Windows 7 Prof 64b

Większość pracy na komputerze robię gdy jest on zadokowany, wtedy
korzystam z dużego monitora 24" 1920x1200, zewnętrznej klawiatury i
myszy. Oprócz tego dane przechowuję na NAS. Testy przeprowadzam na VMs
na ESXi.

--
pozdrawiam
Piotr