Re: Press Tab to show POST Screen

Autor: WiesłaW <nawu_at_usun.poczta.onet.pl>
Data: Tue 15 Nov 2011 - 10:55:08 MET

Dnia 15-11-2011 o 09:41 krzysztof posłuszny napisał na pl.comp.pecet:

> Ja osobiście wolałbym tą drugą opcje z wierszami tekstu. A co do
> uruchamiania to rzeczywiście komputer uruchamia się dużo szybciej.

Zawsze w takich przypadkach zastanawiam się dlaczego ludziska nie
zaczynają szukać wsparcia u samego producenta?
Nie jestem pewien, czy o to chodzi bo pięć klików po internecie to
byłoby chyba za proste :)

Manual płyty P4M900M2-L - ustawienia BIOSu:
Zakładka - Advanced BIOS Features

Full Screen LOGO Display
This item enables you to show the company logo on the bootup screen.
Opcja ta umożliwia pokazanie logo firmy na ekranie ładowania.

Settings are:
[Enabled]
Shows a still image (logo) on the full screen at boot.
Pokazuje nieruchomy obraz (logo) na pełnym ekranie podczas startu systemu.
[Disabled]
Shows the POST messages at boot.
Wyświetla komunikaty POST podczas uruchamiania systemu.

"Szybkie uruchamianie" o którym pisał Remek:
Quick Boot
Setting the item to [Enabled] allows the system to boot within 5 seconds
since it will skip some check items.
Ustawianie pozycji na [Enabled] pozwala na uruchomienie systemu w ciągu
5 sekund.

całe wsparcie dla P4M900M2-L - sterowniki, BIOSY itp na stronie:
http://pl.msi.com/product/mb/P4M900M2-L.html#/?div=Driver&os=All
http://pl.msi.com/product/mb/P4M900M2-F.html#/?div=Driver&os=All

--
WiesłaW