Re: Lexmark, Samsung ?

Autor: nom <nom73_at_usunto.gazeta.pl>
Data: Mon 14 Nov 2011 - 16:05:30 MET

Użytkownik "_THX." <j666.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:j9pdq5$aff$1@inews.gazeta.pl...
> Dzieki.
> Ściągam urządzenie z mechaniką Lezmark 360 i podejrzałem na youtubie, ze
> napełnianie będzie równie proste :-))
> Powiedz, czy jest duza róznica w jakości, w porównaniu z oryginalnym
> tonerem?
> Jeśli w ogóle pamiętasz, jak wyglądał oryginalny ;-))

Jak kupisz Katuna to jest bardzo dobra czerń, tak jak oryginalny. Inne
zamienniki do Lexmarka e260 (kupowane np. w Agawie) nie nadają się do tej
maszyny, wychodzi szare tło. Katun chyba nie robi do tego Lexmarka, ale tak
jak napisałem metodą prób i błędów stosuję od dłuższego czasu do samsunga ML
1610. Ostatnio niestety chip w kasecie się uszkodził i musiałem wymienić
(drukarka nie widziała kasety). Po wymianie chipa wszytsko OK. U mnie
drukuje nawet jak na 1 chipie zrobione jest dużo ponad 10 tys. stron, nie
blokuje drukowania.