Re: Wysylanie emaila prosto ze skanera.

Autor: _THX. <j666_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Fri 11 Nov 2011 - 09:34:12 MET

Tak więc zrobiłem z nowym urządzeniem wielofunkcyjnym Samsung SCX-5737FW na
poczcie gmail, i testowy mail przeszedł z Samsunga na pocztę na gmailu (w
drugiej próbie, po zmianie numeru portu na 587 zgodnie z instrukcją):
http://mail.google.com/support/bin/answer.py?answer=13287
Ale kolejny mail ze skanem już nie wyszedł - fail report.
Poeksperymentuję (w biurze) dalej po weekendzie.
I czeka mnie też kolejne podobne ustawianie klienta poczty w urządzeniu
Lexmark.
Wcześniej wyczytałem opinię, że w urządzeniach Brother nie da się ustawić
gmaila jako klienta poczty (rzecz ponoc leży w autentykacji).
Jak widać sekret może tkwić w konkretnym menu konkretnego urządzenia.
A idea wysyłania skanów bezpośrednio ze skanera, bez targania komputera,
bardzo mi się podoba - szczególnie w dobie laptopów, kiedy już się spakowałeś
do wyjścia, a tu coś jeszcze nagłego przyszło do rozesłania.

-----
> Moze sie nie znam, ale po prostu wpisujesz dane zewnetrznego, dowolnego
serwera SMTP.
> Przynajmniej tak wygladala u mnie konfiguracja wielofunkcyjnego urzadzenia
Canona, zalozylem do tego celu darmowe konto pocztowe i dzialalo.