Re: Płyty recovery a nowy dysk

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Thu 10 Nov 2011 - 21:10:39 MET

Dnia Mon, 24 Oct 2011 00:14:41 +0200, Feromon napisał(a):

> Zachowaj stary dysk.
> Wydaje mi się, że partycja "recovery" sie nie odtworzy.
> Ale lepiej zapytaj serwis laptopa, nawet nie piszesz, jaka firma :))

Zależy dość mocno od użytego narzędzia i sposobu wykonania kopii. Swego
czasu na IBM Thinkpad (ale zabijcie - nie pomnę która wersja) zrobiłem kopię
używając Acronis True Image Home (AFAIR 2010). Odtworzyłem na nowym dysku -
recovery nie ruszyło. Ten sam dysk źródłowy skopiowany CloneZillą pozwolił
bez problemów partycję Recovery wykorzystać. Innych narzędzi wtedy nie
sprawdzałem.

> Kiedy mi się wydawało, że przywrócenie ssytemu fabrycznego na IBMie
> potrwa góra kwadrans. A trwało 2,5 godziny, bo tak hu..owo to programiści
> zaprogramowali = windows + SP2 + SP3 + hwc

Po kolei instalował Service Packi?! :-O

[ The trouble with wanting something is the fear of losing it, or never    ]
[ getting it.                                                  (Max Payne) ]